طرح تعویض کارت ملی هوشمند

به نام خدا

شرایط تعویض کارت ملی هوشمند

1-      تکمیل فرم درخواست پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند

2-      مبلغ 330000ریال وجه نقد

نکات قابل توجه

-          فرم پیش ثبت نام را می توان از اینجا دانلود نموده یا با حضور در اداره امور رفاهی دانشگاه دریافت نمایید.

-          فرم دارای دو قسمت است قسمت بالا مربوط به دفتر پیشخوان و قسمت پایین رسید شماست.

-          در قسمت بالا شماره سریال شناسنامه درج گردد لازم به ذکر است کسانی که شناسنامه تعویض نموده اند در موقع تحویل شناسنامه جدید سریال شناسنامه را در فرم مذکور ثبت نمایند.

-          شماره تلفن همراه حتما در دسترس باشد چرا که وسیله اطلاع رسانی شماست.

-          صدور کارت ملی در دو مرحله انجام می پذیرد که مرحله اول حدود 30 روز طول می کشد تا در مرحله دوم طبق اطلاع رسانی مجدد جهت گرفتن عکس و اثر انگشت به دفتر پیش خوان مراجعه نمایید.

-          در مرحله دوم و در زمان حضور در دفتر پیشخوان شناسنامه حتما و کارت ملی ترجیحا همراه داشته باشید ضمنا آقایان با لباس تیره یقه دار و خانم ها مقنعه داشته باشند.

-          دوستانی که شناسنامه تعویض ننموده اند در صورت نیاز فقط می توانند کارت ملی را جهت تعویض ثبت نام نمایند و طبق قانون جدید ثبت احوال کسانی می توانند جهت تعویض شناسنامه ثبت نام نمایند که کارت ملی هوشمند در دست داشته باشند.

-          عزیزانی که قصد تعویض کارت ملی هوشمند دارند می توانند برای دیگران نیز طبق شرایط مندرج اقدام به پیش ثبت نام نمایند.

-          در صورت نیاز به پاسخ گویی سوالات تکمیلی می توانید به وسیله کارتابل پاسخ ارجاع دهید و در صورت عدم دریافت جواب مورد نظر با دفتر پیشخوان دولت 1022 و با شماره تلفن 37777060 تماس حاصل نمایید.

خداقوت

اداره امور رفاهی کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه

اخبار و اطلاعیه های خدمات رفاهی، فرهنگی و تفریحی