اطلاعیه ثبت نام جشن ازدواج دانشجوئی 1395

 

ثبت نام بیستمین دوره جشن ازدواج دانشجوئی دانشگاهها آغاز شد. بر این اساس، زوج های دانشجوی دانشگاه هنر اصفهان می توانند از تاریخ 22 شهریور95 الی 30 مهر 95 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

بر اساس اعلام ستاد مرکزی ازدواج دانشجوئی،تاریخ عقد مجاز برای ثبت نام از مورخه 1 مهر 94 الی 30 مهر 95 می باشد. در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند فقط یکی از آنها می توانند به عنوان داوطلب اصلی اقدام به ثبت نام نمایند. همچنین جامانده های نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی که تاریخ عقد آنها 1 مهر 93 الی 1 مهر 94 بوده است، در صورتی که یکی از زوجین در حال حاضر دانشجو باشد. می توانند ثبت نام کنند و در صورت اختصاص سهمیه از طرف ستاد ازدواج دانشجویی از سفر معنوی مشهد مقدس استفاده خواهند کرد. دانشجویان می بایست پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تایید به دفتر نهاد در ساختمان توحیدخانه ارائه کنند تا ثبت نام آنها قطعی تلقی گردد. بر اساس اعلام ستاد مرکزی ازدواج دانشجوئی، به دانشجویانی که امسال در ازدواج دانشجویی ثبت نام می کنند سه بسته آموزشی به شرح ذیل ارائه خواهد شد:

بسته شماره 1 (قبل از اعزام به مشهد و از طریق سایت ازدواج دانشجویی یا مرکز آموزش مجازی نهاد)

بسته شماره 2 (در زمان حضور در مشهد در غالب کارگاه های آموزشی و به صورت حضوری)

بسته شماره 3 (بعد از پایان سفر مشهد و از طریق سایت ازدواج دانشجویی یا مرکز آموزش مجازی نهاد)

همچنین به داوطلبینی که از بسته های آموزش مجازی استفاده و در آزمون نهایی آن شرکت نمایند، به قید قرعه جوایز ارزنده ای از قبیل کمک هزینه سفرهای زیارتی، سه روز اقامت رایگان در مشهد مقدس و ... اهدا خواهد شد. آدرس اعلام شده سایت ثبت نام ازدواج دانشجویی ezdevaj.nahad.ir می باشد.

حوزه های سازمانی

دانشکده ها