فراخوان انتشار کتب علمي توسط دانشگاه هنر اصفهان

 

با توجه به اخذ مجوز نشر، مديريت انتشارات کتب و نشریات علمی دانشگاه هنر اصفهان، با هدف توليد و نشر كتب علمي و درسي دانشگاهی، آمادگي خود را در زمينه همکاری صميمانه با اساتید در زمينه ارزيابي و انتشار کتب علمي  پژوهشگران محترم اعم از تاليف و ترجمه اعلام مي‌دارد.

بر اين اساس، از اساتيد محترم دعوت مي‌شود تا کتب آماده انتشار يا در دست تاليف و ترجمه خود يا دانشجويان تحصيلات تکميلي تحت راهنمايي خود را از طريق نمايندگان محترم دانشکده‌ها در شوراي انتشارات، جهت ارزيابي به اين مديريت ارسال نمايند.

لازم به ذکر است پس از تاييد انتشار توسط شوراي انتشارات دانشگاه، به کتب حایز شرایط، حق ترجمه یا تالیف مطابق شیوه نامه انتشارات تعلق خواهد گرفت. همچنین  بخشي از هزينه‌ انتشار کتاب از طريق اعتبار گرنت اعضاي هيئت علمي قابل پرداخت خواهد بود.

اميد است با اتکا به خداوند متعال، بتوان هر چه بيشتر در چاپ و نشر کتب با کیفیت علمی گام برداشت.

 

                                                       مديريت امور فناوري و انتشارات دانشگاه

برگزاری مراسم معارفه سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه

 

مراسم معارفه سرپرست مدیریت حوزه اداری و پشتیبانی دانشگاه در روز چهارشنبه 17 شهریورماه سال  1395 در ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم آقای مهندس مهدی معینی معاون اداری و مالی دانشگاه از همکاری و زحمات همکاران دانشگاهی تقدیر و تشکر کردند و گزارشی اجمالی از حوزه کاری آن معاونت ارایه و انتظارات خود و  مجموعه دانشگاه را از حوزه  مدیریت اداری و پشتیبانی مطرح نمودند.

مهندس معینی در بخش دیگری از صحبت های خود ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات اداری از کارکنان دانشگاه خواست با همت و نیت خیر خود درجهت ارتقاء  اهداف دانشگاه، محیط و فضای کاری و اداری تلاش کنند.

در ادامه آقای محسن حیدری فرد سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی هم در سخنانی به تبیین دیدگاههای خود درباره وضعیت کارمندی دانشگاه پرداخت. محسن حیدری فرد درابتدای کلام خود گفت: از جناب آقای دکتر کیانی ریاست محترم دانشگاه وجناب آقای مهندس معینی معاون محترم اداری مالی تشکر می کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم با عملکرد مثبت و موثر، به این اعتماد پاسخی شایسته دهم.

وی ادامه داد: برنامه ها و تدابیر آینده مدیریت اداری به طور اجمال درچند محور اصلی «کرامت، شفافیت، عدالت، تقویت دین مداری و افزایش بهره وری» دنبال خواهد شد. حیدری فرد افزود: از این محورها، 4 مورد اول وظیفه و تکلیف مدیریت اداری است و افزایش بهره وری نیز با مشارکت موثر کارکنان محقق می گردد.

وی تاکید کرد: معتقدم در همه حال، کرامت و شخصیت تک تک کارکنان باید حفظ گردد و هیچ امری، حتی کم کاری یا تخلف، نمی تواند بهانه ای برای هتک حرمت یا برخورد خارج از اخلاق اسلامی با کارکنان مجموعه شود و این امر، شامل تمامی نیروها اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی خواهد بود و مدیریت اداری و زیرمجموعه او باید در برخوردهای اسلامی و انسانی نمونه باشند. برهمین اساس، اخلاق را وجهه همت خود خواهم کرد و انشاءالله شرایطی را فراهم کنیم که تک تک کارکنان به سهولت بتوانند با مدیر اداری سخن بگویند، ایده بدهند و انتقاد کنند و واهمه نداشته باشند.

حیدری فرد در ادامه به تبیین مبحث شفافیت پرداخت و تصریح کرد: این نیز ازوظایف امور اداری است. تمامی کارکنان باید به تفصیل از حقوق خود درمجموعه آگاه باشند و فی المثل نسبت به میزان مرخصی، شرایط دیر آمدن یا زود رفتن های روزانه، میزان اضافه کار، شرایط تبدیل وضعیت و مواردی ازاین قبیل دارای اطلاعات یکسان و مناسب شوند. بر این اساس، در صورتی که آئین نامه ای وجود داشته باشد باید به همگان اعلام شود و اگر نباشد، باید تدوین و اعلام گردد. وی افزود: مدیریت اداری باید وظایف کارکنان مجموعه را نیز شفاف کند تا شاهد نباشیم در برخی بخش ها، برخی از کارکنان با حجم زیادی از کار مواجه و برخی دارای فراغت بال گردند. سرپرست مدیریت اموراداری در تبیین مبحث عدالت نیز گفت: شفافیت رکن مهم عدالت است و آگاه شدن کارکنان به حقوق و تکالیف خود، طبیعتا به تعمیق و تقویت عدالت خواهدانجامید. ضمن آنکه در یک نظام عادلانه، شایسته سالاری رقم خواهد خورد وافراد، بر اساس توانمندی ها و ابتکارات و ارزش های انسانی و نه بر اساس روابط، ارتقا خواهند یافت. حیدری فرد افزود: تقویت دین مداری در حوزه
کارکنان نیز از تکالیف مدیر اداری است و البته منظور از این امر، صرفا پرداختن به ظواهر نیست. دین مداری سبب ارتقای اخلاق اداری، بهره وری، خوش بینی به همکاران، حاکمیت فضای صمیمیت و انصاف و پرهیز از گلایه های درگوشی و دلخوری ها می شود.

سرپرست مدیریت امور اداری در ادامه به تبیین افزایش بهره وری پرداخت و تاکید کرد: افزایش بهره وری محقق نخواهد شد مگر با تشریک مساعی و همکاری تک تک کارکنان و تصور می کنم در این بخش، وظیفه اصلی بر دوش کارکنان محترم و عزیز مجموعه است.

حاکم شدن نظم اداری در انجام وظایف و ورود و خروج، اصلاح ساختار اداری، تقویت و علمی کردن سیستم ارزیابی کارکنان، و تقویت فرایند آموزش های ضمن خدمت از جمله مهم ترین موارد افزایش بهره وری است. وی افزود: اگر سیستمی دارای نظم و انضباط و در عین حال اخلاق باشد، ضمن آنکه از تضییع حقوق تک تک کارکنان جلوگیری خواهد کرد و تفاوت غیرعادلانه هم بین رسمی و پیمانی و قراردادی و شرکتی قائل نخواهد شد اما در عین حال، مانع ویژه شدن معدود
افراد در سیستم می شود.

حیدری فرد در پایان تاکید کرد: همه آنچه عرض شد، نیاز به توضیح و تفصیل دارد که انشاءالله در آینده در نامه ای به کارکنان محترم دانشگاه عرضه خواهم کرد. تحقق این اهداف مسلما نیاز به زمان و رفع موانع احتمالی دارد اما همه مطمئن باشند که با همکاری همکاران بزرگوار در حوزه مدیریت اداری، در این راه گام برخواهیم داشت و هر مقدار را که بتوانم انجام خواهم داد چه یک روز در این مسئولیت بمانم یا یک سال یا کمتر و بیشتر. وی تصریح کرد: من در مدت مسئولیت خود،«کادرسازی» برای دانشگاه را وجهه همت خویش خواهم کرد و از «باندسازی» که به شدت مخالف روحیاتم هست، پرهیز می کنم.

سیستم اداری دانشگاه باید نورچشمی داشته باشد اما نورچشمی، کسی نیست جز کارمندی که توانمندی ها و مهارت های بیشتری دارد، متخلق به اخلاق اسلامی و سازمانی است، دارای روحیه تعاون و تعهد به کار و وظیفه است، منظم و پیرو قوانین است و البته اهل مشورت دادن و صاحب ایده و ابتکار.وی تصریح کرد: به شدت معتقدم که مدیریت علمی، مدیریتی متکی به افراد نیست
و مدیر اداری باید در چارچوب وظایف و اختیارات قانونی خویش حرکت کند نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر. چرا که اساسا سیستم هایی که به افراد متکی باشند سیستم هایی غیرعلمی خواهند بود.

  در پایان این مراسم حکم سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه توسط آقای مهندس مهدی معینی معاون اداری و مالی دانشگاه به آقای محسن حیدری فرد تقدیم و برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در مسئولیت محوله نمودند.

 

 

                                                                                          روابط عمومی دانشگاه

 

 

 

 

انتصاب سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه هنر اصفهان

 

طي حکمی كه از سوی جناب آقای دكتر مصطفي كياني رییس دانشگاه هنر اصفهان ابلاغ گرديد، آقاي محسن حیدری فرد به عنوان سرپرست مدیریت امور اداری و پشتیبانی دانشگاه منصوب گردید.

 

                      روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان

 

 

 

 

 

بیستمین فروشگاه خیریه انجمن مهر

 

بیستمین فروشگاه صنایع دستی و خیریه انجمن مهر23  الی 25 شهریوراز ساعت 9 الی 21 در محل :میدان نقش جهان - جنب عالی قاپو-دانشکده معماری و شهرسازی  برگزار می گردد.

دانشجویان می توانند با رزرو میز هنر و صنایع دستی خود را به معرض نمایش عموم قرار دهند لذا علاقمندان میتوانند جهت ثبت نام به دفتر نهاد واحد خواهران واقع در دانشکده معماری و شهرسازی (توحید خانه ) مراجعه و فرم مورد نظر را در تاریخ  20 الی 22 شهریور پر نمایند.

 

بیست درصد از عواید فروش صرف امور خیریه میگردد.

 

 

                                                                                               انجمن خیریه مهر

                                                                                              دانشگاه هنر اصفهان

انتصاب سرپرست گروه آموزشی هنر اسلامی دانشکده صنایع دستی

 

طی حکمی که از سوی جناب آقای دکتر کیانی رئیس محترم دانشگاه هنر اصفهان ابلاغ گردید، خانم دکتر صابر عضو محترم هیأت علمی گروه هنر اسلامی دانشکده صنایع دستی به عنوان سرپرست گروه آموزشی هنر اسلامی منصوب گردید.

 

روابط عمومی دانشگاه هنر اصفهان

 

 

 

 

 

 

حوزه های سازمانی

دانشکده ها