آغاز ثبت نام طرح معرفت افزایی اساتید تابستان 1395

 

ثبت نام دوره معرفت افزایی اساتید تابستان 1395

به فضل الهي ششمين دوره طرح معرفت افزايي اساتيد در دو سرفصل "معرفت شناسی اسلامی و فلسفه علم سطح 2" و "اصول تعلیم وتربیت اسلامی سطح 2" در تابستان سالجاري (شنبه 13تا پنجشنبه 18 شهریور 95) و بر اساس ابلاغيه "مركز هم انديشي اساتيد نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ها" برگزار خواهد گرديد.

لازم به ذکر است که شرکت در دوره های معرفت افزایی اختیاری بوده و شرکت در کلاس ها تنها به عنوان یکی از روش های کسب امتیاز فرهنگی لازم در آئین نامه ارتقاء در نظر گرفته شده است.

درخصوص دوره، موارد مهم ذيل به اطلاع اساتيد محترم مي رسد:

1- این نخستین بار است که در دانشگاه هنر اصفهان این سرفصل ها در سطح دو برگزار می‌شود، لذا کلیه اعضای هیئت علمی اعم از کسانی که در دوره‌های قبل شرکت کرده و یا شرکت نکرده‌اند، می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

2- بر اساس ماده 4 آئین‌نامه طرح دانش افزایی و توانمندسازی اعضای هيأت علمی دانشگاه‌ها، شرط احتساب امتیاز دوره های توانمند سازی و دانش افزایی در "آیین نامه ارتقاء مرتبه اعضاء هیئت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی"، ارائه گواهی اتمام دوره می باشد.

3- در صورت شرکت در کلاس های هر دو سرفصل فوق معادل 24 ساعت (6 روز کلاس، هر روز 4 ساعت) به علاوه شرکت در 8 ساعت فوق برنامه ها، گواهی 32 ساعتی صادر می گردد و در صورت شرکت در کلاس‌های یک سرفصل به علاوه حضور در 4 ساعت  فوق برنامه گواهی 16 ساعتی صادر خواهد شد.

4- صدور گواهي منوط به حضور كامل در فوق برنامه هاي فرهنگي خواهد بود. همچنین مطابق آئین نامه، ساعات آموزشی هر سرفصل در هر دوره مختص به خود آن می‌باشد و به هیچ عنوان قابل ذخیره سازی  و یا جمع بستن با سرفصل های دیگر یا همان سرفصل در دوره های آتی نخواهد بود.

5- جهت شركت در اين دوره، مي بايست از روز یکشنبه 30 خردادماه تا پايان وقت اداري روز دوشنبه 14 تيرماه به سایت ziafatasatid.nahad.ir مراجعه نموده و از طریق درگاه ثبت نام اساتید نسبت به ثبت نام اقدام فرمائید. با توجه به محدودیت ظرفیت کلاس ها( هر کلاس حداکثر 25 نفر) با بررسی شرایط ثبت‌نام‌کنندگان اولویت با اساتیدی خواهد بود که زودتر اقدام به ثبت نام نمایند. فایل راهنمای استفاده از سامانه برای فراگیران بر روی اطلاعیه موجود در سایت دانشگاه و همچنین در درگاه ذکر شده برای ثبت نام موجود می‌باشد.

7- زمان‌بندی دقیق و مکان برگزاری کلاس ها پس از پایان زمان ثبت نام اطلاع رسانی خواهد شد و سعی بر این است که سه روز اول مختص یک سرفصل و سه روز دوم مختص به سرفصل دوم باشد.

8- مطابق آئین نامه اجرایی، شرکت اساتید حق التدریس، در اولویت بعدی طرح بوده و تنها در صورت به حد نصاب نرسیدن کلاس ها امکان پذیر خواهد بود.

فایل آموزشی پیوست

تذکر مهم : به اطلاع دانشگاهیان گرامی می رسانیم نامه ارسالی از طریق اتوماسیون در خصوص طرح ضیافت اندیشه (معرفت افزائی) صرفا مخصوص اعضای محترم هیئت علمی است و دانشجویان و کارمندان امکان ثبت نام نخواهند داشت.

حوزه های سازمانی

دانشکده ها