تمديد دريافت پروندۀ پژوهشی پژوهانه (گرنت) از طريق سامانه پژوهشي نگين

به اطلاع اعضاي محترم هيات علمي که موفق به تکميل پرونده در سامانه پژوهشي نگين نشده اند ميرساند، با موافقت معاونت محترم پژوهشی دانشگاه، فراخوان ارسال پرونده تا پایان مهرماه جاری تمدید شد.

 

لطفا در تکمیل پرونده پژوهشی به نکات زير توجه نمايید:

الف) دريافت پروندة گرانت تنها از طريق تکميل اطلاعات بر روي سامانة پژوهشي نگين انجام خواهد گرفت که لینک آن با عنوان سامانۀ اطلاعات پژوهشی در سایت دانشگاه موجود است. همچنین نام کاربری و رمز عبور سامانه پیش از از طریق کارتابل به اعضای هیات علمی ارسال شده است.

ب) اسناد مربوط به کارکرد پژوهشي اعضاي هیات علمی، بايستي پس از تکميل پرونده در سامانه، به نشاني الکترونيکي (این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  )  ارسال شود. [ارسال دوبارۀ مستنداتي که پيش از اين براي تشويق مقالات ارسال شده اند، مورد نياز نيست]

پ) بازة دريافت اطلاعات اعضاي هيأت علمي تا 30 مهرماه 1395 خواهد بود و در صورت عدم تکميل سامانه، پرونده اعضاي هيأت علمي در نوبت بعدی فراخوان بررسي خواهد شد.

ت) اعضاي هيأت علمي که تاکنون در طرح پژوهانه (1390 و 1393) شرکت نکرده اند و يا در فراخوانهاي پيشين به حداقل امتياز نرسيده اند، کارکرد پژوهشي خود را از زمان استخدام تا به حال اعلام نمايند.

ث) کارکرد اعضاي هيأت علمي که پيش از این در طرح پژوهانه شرکت کرده و مبلغ به آنها ابلاغ شده است، در دورۀ پس از ابلاغ قبلي، پذيرفته خواهد شد.

ج) توجه شود تنها آن بخش از کارکرد پژوهشي اعضاي هيأت علمي پذيرفته خواهد شد که در مستندات آن وابستگي "دانشگاه هنر اصفهان"یا (Art University of Isfahan) ذکر شده باشد.

حوزه های سازمانی

دانشکده ها