مراسم ترحیم دانشجوي فقيد شادروان محمد خذاعي در دانشگاه هنر اصفهان برگزار شد

 

حضور گسترده دانشجویان و دانشگاهیان در این مراسم بیانگر غم سنگین درگذشت آن عزیز سفرکرده بود . دراین مراسم حجت الاسلام والمسلمین ابطحي مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ، درگذشت دانشجوي پرتلاش و دلسوز دانشگاه را از طرف جامعه دانشگاهي هنر اصفهان به خانواده داغدار و گرامی آن مرحوم تسليت گفتند و ضمن تشريح نامه 31 نهج البلاغه در خصوص گذر زمان و تسليم شدن در برابر زمانه،  امید داشت که خداوند متعال به همه بازماندگان صبر و به آن عزیز سفر کرده علو درجات را عنایت فرمايند.

مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه افزودند: آنچه مي تواند قدري انسان را در مقابل مصائبي اين چنين آرام كند وعده حتمي الهي است كه بار دیگر خوبان همه دور هم جمع مي شوند و از ديدار يكديگر متنعم مي گردند.

در ادامه اين مراسم دكتر ناسخيان رييس دانشكده مرمت به بيان وي‍ژگي هاي شخصيتي مرحوم محمد خذاعي پرداختند و آن مرحوم را انساني بزرگوار با روحي بلند دانستند كه تا هميشه در دل استادان و دانشجويان دانشگاه جاي دارد .

ايشان افزودند: خاطراتي كه از آن عزيز سفر كرده در يادها مانده و مي ماند خوبي و نيكي است كه نتيجه تربيت خوب و صحيح خانواده است.

در ادامه ­ی مراسم تعدادي از دانشجويان دلنوشته ها و اشعاري را كه در وصف مرحوم خذاعي سروده بودند خواندند و يكي از دانشجويان ، سوگوارنامه­ اي در قالب نوا  اجرا نمود. همچنين تعدادي از  اشعار زنده ياد محمد خذاعي در خلال مراسم قرائت گرديد.

لازم به ذكر است شادروان محمد خذاعي، دانشجوي مرمت بناهاي تاريخي دانشگاه هنر اصفهان يكي از فعالان دانشجويي در انجمن هاي علمي، فرهنگي و ادبي و تشكل­هاي دانشجويي بود كه در 29 اسفند ماه سال گذشته براثر سانحه دلخراش تصادف در شهر شيراز به ديار باقي شتافت .

روحش شاد و ياد و خاطره اش گرامي .

اخبار معاونت فرهنگی

معاونت فرهنگی

حوزه های سازمانی

دانشکده ها