ارائه اپلیکیشن هجدهمین نشست بین المللی صنایع دستی اصفهان توسط شرکت مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر

 

    شرکت دانش گستر آرمین از شرکت های مستقر در مرکز رشد تخصصی هنر که با عنوان ایده محوری "بازآرتچه" اولین اپلیکیشن بازار آنلاین خرید و فروش محصولات دست ساز هنری کشور را عرضه کرده بود، محصول دیگری مبتنی بر دستاوردهای خود در سطح ملی ارائه داد.

اپلیکیشن هجدهمین نشست جهانی صنایع دستی اصفهان با استفاده از "سامانه مدیریت رویدادها"  این شرکت برای این نشست بین المللی طراحی و عرضه شده است که برای عموم شرکت کنندگان در این احلاس قابل استفاده است.

   هدف از طراحی سامانه مدیریت رویدادها، کمک به برگزار کنندگان رویدادها در راستای اطلاع رسانی و مدیریت ارتباط با کاربران است. در این سامانه که قابل استفاده برای انواع مختلف رویداد است برگزار کنندگان می توانند کنداکتور رویداد با جزییاتی چون تصویر، عنوان، زمان برگزاری، توضیحات، مکان هر برنامه روی نقشه آنلاین و... را وارد کنند و کاربران لیست زمانبندی را مشاهده کرده و در هر لحظه متوجه شوند که کدام بخش های رویداد در حال اجرا می باشد. بخش دیگر معرفی سخنرانان رویداد می باشد که کاربران می توانند لیست تمامی سخنران های حاضر در رویداد همراه با جزییات نظیر تصویر، نام و نام خانوادگی، سمت و یا عنوان سخنران و توضیحاتی در رابطه با وی را مشاهده کنند. لیست شرکت کنندگان، مشاهده وبسایت رویداد، تماس با ما و درباره رویداد نیز از بخش های دیگر این سامانه بوده و امکان سفارشی سازی این اپلیکیشن برای رویدادهای مختلف وجود دارد.

کاربران جهت استفاده از اپلیکیشن هجدهمین نشست جهانی صنایع دستی اصفهان می توانند از طریق لینک http://www.atfa.ir/e96/  آن را دانلود نمایند.

 


 

 

 

 

اخبار و اطلاعیه های مرکز

آشنایی با مرکز رشد

جذب و پذیرش

آموزش و پژوهش