فراخوان پذيرش در مرکز رشد تخصصي هنر

rbanner

 tmb

اولین مرکز رشد تخصصي هنر*

که توسط دانشگاه هنر اصفهان با همکاري شهرک علمي و تحقيقاتي اصفهان و معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، راه اندازي شده است، با  هدف حمايت از ايجاد و گسترش کسب و کارهاي دانش­بنيان توسط فارغ­ التحصيلان، کارآفرينان، هنرمندان و صاحبان ايده در زمينه هنر، صنايع دستي، معماري، شهرسازي و رشته ­هاي وابسته اقدام به پذيرش گروه­ هاي کاري فعال در زمينه هاي مختلف هنر، مي­ نمايد.

 

 rtitle1

tick داشتن تيم کاري مناسب (متخصص، خلاق و کارآفرين)

tick داشتن ايدة محوري و زمينه کاري مبتني بر دانش/ ويژگي هاي هنري با جنبه هاي اقتصادي و بازار کار مناسب

tick دارا بودن برنامه کاري متناسب با زمينه کاري و متکي بر شناخت بازار (Business Plan)

tick آمادگي براي ثبت شرکت يا موسسه

 

rtitle2

 

tick خدمات پشتیبانی عمومي( اسكان و فضاي کاري، تلفن و دورنگار، اتاق‌هاي كنفرانس، تجهيزات سمعي و بصري و ....)

tick خدمات اطلاع‌رساني (دسترسي به شبکه و اينترنت، دسترسي به كتابخانه و مراكز اطلاع رساني و ....)

tick خدمات مشاوره‌اي و آموزشي (مشاوره‌هاي علمي، مديريتي، مالي، حقوقي، بازاريابي، دوره­ ها و كارگاه هاي آموزشي مورد نياز شركت هاي تازه تاسيس)

tick حمايت هاي مالي و اعتباري (بهره­ مندي از اعتبارات خدماتي و تحقيقاتي جهت کاهش هزينه­ هاي شرکت­ ها نوپا و تبديل ايده به محصول، كمك به دسترسي به منابع مالي و جذب  سرمايه‌گذاران، تسهيل در جذب پروژه‌هاي تحقيقاتي)

tick خدمات پشتيباني فني ( امکان استفاده از امكانات آزمايشگاهي و كارگاهي)

 


 

متقاضيان بايد:

1- اطلاعات لازم و راهنما و کاربرگ­ هاي پذيرش در مرکر رشد را از لينک کاربرگهاي جذب دريافت و کاربرگ تکميل شده را به پست الکترونيک artincubator[at]aui.ac.ir ارسال نمايند. بديهي است اولويت پذيرش با شرکت­ها/موسسات و تيم هاي کاري است که زودتر کاربرگ هاي پذيرش را تکميل و ارائه نمايند.

2- با مراجعه  به آدرس bpm.istt.ir و عضويت در سامانه جذب و پذيرش، کارتابل شخصي ايجاد کنند و پس از ساختن گردش کار جديد، مرکز رشد تخصصي هنر را به عنوان مرکز مورد تقاضا انتخاب نمايند.

 


 

آدرس: خيابان شيخ بهايي، بعد از چهارراه خلجا (ابوذر)، جنب مسجد شيخ بهايي تلفن: 32343422

 


         * مرکز رشد، مرکزی است تحت مدیریت متخصصین حرفه­ ای که با ارائه خدمات حمایتی از ایجاد و توسعه حرفه­ های جدید توسط کارآفرینان فعال در زمینه­ های مختلف نوآوري و فناوری، پشتیبانی می­ کند.

اخبار و اطلاعیه های مرکز

آشنایی با مرکز رشد

جذب و پذیرش

آموزش و پژوهش